Wednesday, May 20, 2009

Studio Pertisa

AMT PERTISA Bergambar selapas acara Perasmian Selesai.



Penaung PERTISA Ybgh. Philip Benedict Lasimbang Merasmikan Pelancaran STUDIO PERTISA.



Sesi Memotong Ribbon Selesai..


Clarice,Meeda & Penesihat PERTISA Drs. Monih Epin.




Ahli PERTISA Jerry Lunsin, Clarice J Matha, Meedah Hamzani dan Penasihat PERTISA.



PERTISA Melangkah Setapak Lagi..


Sebagai sebuah Persatuan yang menaungi Artis-artis Tempatan Sabah, Kini PERTISA melangkah Setapak lagi dalam Komitmennya untuk memperjuangkan serta menjaga kebajikan Artis-artis Tempatan Sabah.

Baru-baru ini, iaitu pada 16hb Mac 2009, bersempena dengan Mesyuarat agung PERTISA Penaung Pertisa Ybgh. Philip Benedict Lasimbang telah menyempurnakan Upacara Pelancaran STUDIO PERTISA yang terletak di bangunan utama Muzium Sabah Kota Kinabalu.

STUDIO PERTISA ini adalah, Satu lagi Komitmen Persatuan untuk membantu Ahli-ahlinya yang kurang berkemampuan namun berhasrat untuk menerbitkan Album .

Studio Pertisa ini juga adalah merupakan Sebuah Recording Studio yang lengkap bukan sahaja untuk Rakaman malah menyediakan Khidmat mengedit Klip video Karaoke, Telemovie dan membuat Muzik.

Menurut Kenyataan Presiden PERTISA Datuk Joseph P Guntavid, ahli-ahli PERTISA yang ingin mendapatkan Khidmat Recording Studio Persatuan Artis Tempatan Sabah (PERTISA), akan Mendapat diskaun sebanyak 20 hingga 30 Peratus daripada Kos keseluruhan Penerbitan Sebuah Album.

Semoga dengan kewujudan Recording Studio PERTISA ini, akan dapat membantu meringankan lagi beban Ahli Persatuan yang berhasrat untuk menerbitkan Album.


No comments: